W ostatnich latach, znana na całym świecie marka Playboy, której logo królika w smokingu stało się symbolem rozpusty i luksusu, zaskakuje swoich fanów ambitnym posunięciem. Firma, która od dekad kojarzyła się głównie z kultowym magazynem dla dorosłych, podjęła odważną decyzję o wejściu na rynek gadżetów dla dorosłych.
Playboy Pleasure - Świat gadżetów erotycznych od 2023 w Polsce
Dan Longsworth, wiceprezes ds. merchandisingu i strategii produktowej w Playboyu, był zachwycony współpracą.
„To dwie kultowe marki, które łączą się w inkluzywną, linię wysokiej klasy zabawek dla dorosłych. To ekscytujący i znaczący projekt, który z radością oferujemy naszym klientom”.
Prezes Evolved Novelties, Greg Alves
Prezes Evolved Novelties, Greg Alves, dodaje:
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy tworzyć zabawki dla Playboya. Jest to spełnienie marzeń, kiedy możesz pracować z ulubioną marką od zawsze - a tak naprawdę z instytucją”
Produktów w ofercie tej kolaboracji będzie naprawdę sporo i każdy - bez względu na płeć i preferencje znajdzie w niej coś dla siebie. Marka Evolved znana jest z wysokiej jakości materiałów i innowacyjnej technologii, zastosowanej w swoich zabawkach. Dodatkowo, specjalnie na potrzeby tego projektu marki stworzyły szereg lubrykantów i środków do czyszczenia i pielęgnacji w celu maksymalizacji potrzeb swoich Klientów.
Co to jest PLAYBOY - krótka historia
Pierwsze wydanie magazynu ukazało się w grudniu 1953 roku i zdobyło natychmiastową uwagę ze względu na kontrowersyjną, ale jednocześnie elegancką koncepcję. Playboy stał się znany głównie dzięki swojemu charakterystycznemu logo, przedstawiającemu królika w smokingu, oraz artykułom na temat stylu życia, mody, kultury, rozrywki i piękna kobiecego ciała.
Kim są króliczki playboya?
W ciągu wielu lat, wiele znanych i rozpoznawalnych kobiet pojawiło się na łamach Playboy jako króliczki, w tym Marilyn Monroe, Pamela Anderson, Carmen Electra, Anna Nicole Smith, Shannon Tweed i wiele innych.
Playboy gadżety dla dorosłych
Logo marki Playboy, przedstawiające królika w smokingu, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i ikonicznych symboli na świecie. Zostało ono zaprojektowane przez Arta Paula, który był pierwszym artystą pracującym dla magazynu Playboy. Marka Playboy skupia się na szerokim zakresie działalności, obejmującym różnorodne branże:
- Magazyn i media takie jak np. programy telewizyjne.
- Playboy założył wiele ekskluzywnych klubów nocnych i kasyn na całym świecie.
- Rozszerzył swoje działania na wiele innych dziedzin, w tym produkcję odzieży, biżuterii, perfum itd.
Logo Playboy, zyskując status kultowego symbolu, jest wykorzystywane w różnych branżach, a jego obecność na produktach dodaje im nuty luksusu, namiętności i zmysłowości, które były od zawsze związane z marką Playboy.